2013. október 30., szerda

~ 1.

Itt is az első rész. :) Ebben a kedvenc hajviseleteimet mutatom meg nektek.Vagyis olyan színűek,amiket igazán szeretek :)
1.:

Nekem ez nagyon tetszik,de szerintem sötétebb zölddel jobban nézne ki...









2.:


Ez sem rossz,bár a rövid haj nem nekem való...














3.:

Színátmenetes?Nekem tetszik.Nektek?















4.:

Nem rossz,de magamon nem tudnám elképzelni...
5.:

Húh,ez a kedvencem,jobbat elképzelni nem tudnék :) Punkos,mégis emós és a kettő keveréke nagyon bejön nekem...
6.:

Zöld és kék a két kedvenc színem.Bár nekem ez a haj nagyon nem állna jól,mégis tetszik.

7.:

Full kék az egész lány.A sminket elfogadnám,a piercinget is.A kék haja ami elől már fehérbe megy át engem megfogott.









8.:

Fele lila,fele fekete.Nem is rossz,neki nagyon jól áll.Rajtam kevésbé nézne ki jól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése